متن آهنگ پلنگ از لیتو و سیجل و جی جی
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

 

متن آهنگ پلنگ از لیتو و سیجل و جی جی

اینترو

جی جی سیجل لیتو

بهزاد لیتو

اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن
اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمیخوان
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن
اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمیخوان

سیجل

پلنگ پلنگ پلنگ من عاشق پلنگم
دورورم یه لشگرن.نباشن که ملنگم
وای وای چه پلنگی
موها های لایت چشه رنگی
بای بای به چپم نی
آره هایدایی زدم ته بندی
وقتی که دیگه سگــش سره
موقع ش شده تقِش بره
پاها بیاد رو گردن
بخوره به فکش گره
منو دیدو یهو دلش ریخت
میخواد برم جلو بهش سیخ
بزنم از اون مدلا
که در میاد ارزون هتلا
نه نگو ننه من قریبم
سیجلم همه فن حریفم
زرد سیاه سفید میان
مرد میخوان و سه تیغ میان
منم سیگارمو کشید میام میام میام
بهش برسونم عرق سگی
فرغونو ولش فقط سگی

بهزاد لیتو

اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن
اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمیخوان
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن
اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمیخوان

همه جوره من فن ک.نتم پلنگی پس نرو خونه شب
لبو جونه من بده تو به منِ جونور
ادا ادفار جلفیو میاد میگه با من سلفی میخواد
آب میوه از صیفی میاد بپر هم حیف نی زیاد
نه من میام الان با دوتا پلنگ نیاوران
آره از اون پلنگ خوبا
گله سرشونو النگوها
کم شده که پلنگ بیاد سرو بده و بعد  سری بره زود
نشده یه فنم بیاد سلیقه من سلیقه ی خوب
همش به بنزِ نگاش
اون لنز چشاش
خوده ایدز یه راش
چه برسه هی بره لاش
میده میگه بگیر بعد بلیط و تهران دبی شب میری تو
باشه ۲بار میگیرم برات
خوردی بد به سگ بیتی تو

بهزاد لیتو

اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن
اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمیخوان
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن
اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمیخوان
 
علیرضا جی جی

واو لبو بده تستی
میپاشم روت فاز ای ال اس نی
(به چالش دعوت شدی)
یه مشت کودن نه!؟
ولی آخرش رابطه وایرلس نی
میخوادش حتی از رو شلوارم
اینایی که پَلو من حارن
مریض نه ولی گلو درد دارن
دورش زیاد جرم نیست
 chlamydia, Herpes  جز
را میره پاشنه داغون,کاشته ناخون
باس برم باشه را جون
میگه فن من و بهزاد,هفتادیه حتمن سه چهار
 میاد جلو چشه هیز.میخواد بده فشِ ریز
تی بگی لیپتون
با ریتم تندDeep Throat
اینا خیلی ….اینا خیلی….
میاد میده میره خیلی معترض نی
یوز پلنگه ایرانی من نمیزارم منقرض شی چون
پلنگ پلنگ هر جا میرم
پلنگ پلنگ دورورم
پلنگ پلنگ عاشقتم
پلنگ پلنگ

سیجل

سلامتی پلنگامون رنگا وارنگ طرحا باحال
سلامتی همه دکیا هر کدومشون جراح سال
سلامتی پلنگامون رنگا وارنگ طرحا باحال
سلامتی همه دکیا هر کدومشون جراح سال
ببُر بدوز بخر یه روز بکن بپوش بزن بدوز
بدوز بخر بکن بپوش ببر یه ور بدوز به پوست

 




:: موضوعات مرتبط: تکست های زدبازی , تکست های لیتو , ,
:: برچسب‌ها: متن آهنگ پلنگ از لیتو و سیجل و جی جی , تکست آهنگ جدید لیتو , آهنگ پلنگ , پلنگ , تکست جدید , تکست اهنگ پلنگ , آهنگ جدید سیجل , آهنگ جدید لیتو , تکست آهنگ جدید جی جی , علیرضا جی جی , تکست های جدید زدبازی ,
:: بازدید از این مطلب : 11990
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: